شب بخیر
تاريخ : سه شنبه 10 / 2برچسب:, | 20:47 | نویسنده : m_a



میـدونم طاقــــتش رو ســر مـیارم !
تو رو کــــــه یاد دل کمــــتر میارم
چه جــــور میخنــــدنو یادم نمونده
اداشـــــو از ســــر زور در میـارم

به جز دلتنگیـــام دیگه حسی نیست
حتـــی حرفی هم از دلواپسی نیست
دارم دنبال کــــی می گــردم اینجا؟!
دیگه بی تو توی دنیام کسی نیست

جــــدایی از تـــــو پایان ترانه ست
شروع فصـــــل های بی بهانه ست
دوســــــــِت دارم قد یک بی نهایت
بگو اینقدر دوری ، عادلانه ست ؟!

یه قاب عکــــس خالی مونده از تو
یه تصـــــویر خـــــیالی مونده ازتو
یه چــــیزی بیــــــن بودن یا نبودن
همیـــــن حـــسِّ سوالی مونده از تو

یه ســــرگردون خسته مونده از من
یه ســـــــرتاپا شکسته مونده از من
یه دنیا بغــــــض واســـه فریاد دارم
فقـــــط لب های بســته مونده از من

اگـــــه دیــدار تو رویاســــــت ، باشه
میخام هرچی که توش زیباست ، باشه
می خـــــوابم ، چون که بیداریم عذابه
مــــــگه تُو خواب ، رویام راست باشه 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: